1 år.

Nu är värdens finaste hela 1 år gammal. Hans födelsedag va hus mysig som helst, han fick massa fina paket och va hur pigg o glad som helst även fast han hade diareé. Jag kände mig dålig under dagen och det fick jag smaka på senare på kvällen. Världens magont och kräkning...men gick över dagen efter.

Nu är diareen borta tack o lov och han äter som han ska :) Idag åt han samma mat som vi, makaroner, ärtor och korv, hgan satt och sa "mmmhmmm" efter varje sked och ville ha mer då det va slut på tallriken :) Korv är verkligen en favorit! Så himla kul, han som har totalvägrat våran man!

Idag har vi varit på 1års kalas hos Oliver, medans vi va där målade Johan om i hallen, och ska målas om en omgång till imorgon, kommer nog bli fin fint :) Har lite svårt att bestämma mig vad vi ska köpa för nått, om vi ska ha hatthylla och skohylla, eller om vi ska ha en byrå, för vi har inte så stor yta att möblera på heller, kan inte bestämma oss för vad som blir bäst... hmmm.

Nej, nu ska jag ladda upp lite bilder tänkte jag, på världens finaste!













Tog sån tid att ladda upp bilder så ni får inga fler :)

Nu blir det film o chips! HejDå!

Kommentarer
Postat av: elin

Go troyyen! vi måste träffas nån dag igen, vi saknar ju er :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback