Hjärtljud <3

Lillhjärtat tickade på sååå bra så! Tog ett himla tog innan h*n låg still så vi kunde lyssna ordentligen, h*n sparkade och snurrade runt så det sprakade och brakade bra nog länge :) En livlig liten krabat <3 LYCKA!

Sitter och väntar på att klockan ska bli 4, för då ska vi nämligen på Troys lucia på dagis, mitt lilla troll ska vara pepparkaksgubbe <3 Min fina lilla älskling :) Han är så roligt nu allt han har för sig, och så himla go. När vi lägger oss i sängen och ska sova för natten, gör han ALLTID en sista gäsp, pussar mig mitt på munnen och sedan vänder han sig om och somnar, samma sak varje kväll och det är så mysigt :) Så när han gör den där gäspen och man får pussen, då vet man att han somnar inom 1 minut, gofisen!


Mamma min kom hit igårkväll, och ska sova här tills imorgon. Skönt att ha lite hjälpreda :)

Snart är det julafton, tiden bara rusar iväg. Jag har några julklappar kvar, hur jag nu ska lösa det är en stor fråga, då jag inte har någon bil och Johan kommer inte hem fören dagen innan julafton, får se hur de löser sig.
Vad ska ni alla göra på nyår? Vi har inte riktigt bestämt oss än, god mat med trevligt sällskap blir det iallafall :) Vi blev nerbjuden till sthlm o fira nyår där med Johans arbetskamrat, men jag är gravid och Troy är så liten, passar ju sig inte att ta med han på en stor tillställning. Vi får se vad vi gör.


Nyårslöften då? Ja, jag har nog inte många detta år... Föda barn ska jag göra iallafall så jag siktar bara in mig på det att allt ska bli bra :) Det räcker gott o väl.

Nej, det får räcka, bilder får ni en annan da g

Kommentarer
Postat av: johan

Du är så go. Jag är så glad att du bär vårat barn. Jag älskar dig!

2010-12-14 @ 11:44:34
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-15 @ 08:21:45
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-15 @ 08:22:49
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback