T+J

Har suttit på skolan och skrivit konstant i 3 timmar, med lunchpaus på 3 minuter. Det får räcka för idag, har fått väldigt mycket gjort. Måste göra ngt åt min ischias, får ändra sittställning hela tiden, så jobbigt.

Ska hämta liten på dagis vid 2, innan det ska jag storhandla hade jag tänkt. Sedan hinna betala räkningar, för mkt räkningar :S Well... Vi ska bli bjuden på after work av Karin o Kjell-Åke ikväll. Maria och Bon ska också med, så klart :)

Jag saknar dig så otroligt Johan! Och jag älskar dig ännu mer! Jag är så otroligt lycklig att jag har dig i mitt liv. Älskar att somna på din axel och när du håller om mig. Finns inget som gör mig så trygg som när du gör det, och våran son ligger bredvid. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback