Jotex!

Jag ÄLSKAR Jotex, blev helt salig när katalogen kom! Och nu har jag storhandlat där, big time!:) Nya gardiner till vardagsrummet, sovrummet och köket. Nya krukor till köket och vardagsrummet. Bäddsett, prydnadsgrejjer, mattor, 3 fönsterlampor, en vägglampa, dukar, löpare, lyktor, ljusfat och lite annat kraffs :) Kommer bli sååå fint. Vill ha det lite hemtrevligare här, vi blir ju kvar här till jul iallafall.

Jag har tänkt varje kväll att jag ska lägga upp en massa bilder, men det kommer alltid något i vägen. Nu hinner jag inte heller, för måste stypa i säng. Har jobbat halva dagen, hämtat liten på dagis, storstädat, sorterat i garderoben, busat, lekt, gungat, handlat, badat lillen 2 gånger ;) Men jag gillart, älskar att ha fullt upp. Jag blir tokig när man sitter framför dumburken och är rastlös och de inte finns ngt att göra.

Troy får tänder hela tiden, därav matvägran. Idag har han druckit välling, ätit lite russin och inget mer. Jag såg hur hungrig han var stackarn, försökte äta lite korv men bara grät och spottade ut när han tuggade, mammas lillhjärta :( Hoppas dom där dumma bummsingara kommer fort ut!!!!!!!!!!

Imorgon ska vi få besök av Elin och Oliver, vilket va hundra år sen, himla trevligt :) Är bara ledig imorgon, sen blir det jobb igen! Och på Onsdagnatt kommer älskade Johan hem, som vi längtar!!!!!!!!!


Imorgon hoppas jag att de blir bilder!:)


GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback