Jag älskar paket!

Har ju glömt att berätta vad jag fick av Johan när han kom hem sist :) Jag fick minsann 2 skitsnygga klänningar, en svart med spets och en blommig, lite mer rockig! Fick jag för att vi hade vart förlovad i 1 år, han kan han :)

Idag kom ännu ett paket, fast då från Jotex, så nu sitter nya gardiner uppe i sovrummet och köket, gardinstängerna stämde inte och dom kommer inte fören om 1 MÅNAD, och jag tog ju ner gardinerna på en gång, så nu får detr vara gardinlöst i vardagsrummet. Får väl resten av paketen här i dagarna... dyrt men välbehövligt. Jag valde mellan kläder eller saker till hemmet, och vi bor ju kvar här som sagt iallafall till jul, och då vill jag få det hemtrevligt igen.


Imorgon blir det jobb 7-4 för mig och dagis för Troy. Johan åkte på jobbet en dag tidigare och blir kvar en dag längre :( Men de ska nog gå bra! Till helgen tänkte jag och Troy åka ner till mamma och vara där över helgen, eventuellt gå på Selånger marknad :) Kanske att jag går ut och tar en öl också, har inte gjort det på väldigt längre nu, maj sist tror jag. Men är inge sugen på stoj och stim, utan bara sitta med en god vän på en mysig pub och ta nån öl....Nån frivillig?=)


Nej, nu ska jag borsta tannan och stupa i säng!


GodNatt

Kommentarer
Postat av: emma

hade jag varit hemma så :D Du får komma till Oslo istf ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback