En ledig dag!

Halv fem imorse slog Troy upp sina två bruna ögon, och bestämde sig för att kliva upp. Men det hade jag INGEN lust med. Tjur-låg i sängen fram till 6, men troy gav sig inte med att putta på mig, krama om mig, pussa mig ( de vet han funkar) så då klev jag upp :)
Var mer död än levande... somnade av och till i soffan hela tiden... men efter en dusch tillsammans piggnade jag på mig. Efter lunch kom Elin och Oilver hit på besök, och då hade inte Troy sovit mer än en halvtimme. Men dom busade på, gullpojkarna :) Vi surra skit, gick en kort promenad, va ute en sväng och sen in igen. Då dom hade farit åkte jag och Troy ner till svärmor/farmor och Lasse. Där plockade Troy hallon i en liten söt hink och mumsade! Han åt hur mkt som helst :) Även en jordgubbe plockade han och några vinbär. Sedan blev vi bjuden på middag, supergod middag :) Troy va övertrött, va helt säker på att han skulle somna i bilen påväg hem. Men höll han vaken till halv 7, sedan somnade han sött!!!!

Jag sitter i soffan och degar, dags för jobb imorgon, men endast halvdag. Efter jobbet tänkte jag och Troy åka ner till min farmor och farfar och hälsa på! Och sen på natten kommer äntligen älskade Johan hem, som jag saknar han!


Nu får ni några bilder :)




































































Det får räcka, ni får fler nån annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback