Blåbär!

Jag klappar mig själv på axeln, för jag har minsann vart ute i skogen med Agneta och Lasse och plockat blåbär o nån timme, jag som är så himla rädd att gå i skogen, är rädd för nästan alla slags djur men mest björn. Måste titta mig runt varannan minut, men jag gjorde det och jag är så stolt :) Älskar egentligen att vara ute i naturen, synd att de ska måsta begränsa en för att man är så rädd. Agneta hade gjort iordning gott fika som vi smaskade på efter plockandet :) Fick med mig 2 hinkar hem, så nu har jag fulla frysen, kanon :)

Har jobbat på som vanligt idag. Och idag är det inte vilken dag som helst, utan det är 1 år sedan jag och Johan förlovade oss :) Detta år har inte varit en dans på rosor, verkligen inte, men vi har tagit oss igenom det och vi älskar varandra fortfarande och det är huvudsaken :) I fredags skulle jag ha jobbat 7-12, jobbade extra till 17 och blev utbeordrad till 21, jag va ngt tung i skallen. När jag kom hem hade hjärtat tänt ljus överallt, satte mig på soffan med en corona med lime i, medans han kockade ute i köket, fick en supergod fisksoppa med auoli..MMMM! Sedan tittade vi på film, åt lite chips o godis och myste som bara den :)
På lördagen va vi på stöde marknad, Agneta följde också med oss :) Troy skulle titta på allt, överallt och satt nog inte i vagnen mer än 1 minut, sötongen :) Jag fick mig 2 par väskor, foppatofflor och en god ost med mig hem :) Tack hjärtat mitt :) Och Troy fick 2 ballonger, hittade inga fina kläder till han där. Men vi åkte karusell, åt glass, munkar, korv, langos och säkert nå mer, hehe :) Sedan åkte vi hem till Agneta och Lasse, där vi satt ute hela kvällen, åt surströmming och hade det himla trevligt :) Troy trivs så himla bra där nere hos dom, han va hur glad som helst hela kvällen, ända tills vi åkte hem, och de va inte fören halv tio. Han badade balja, hjälpte mig att städa bilen, tittade på fåren och lammen, pysslade på med allt möjligt :)
När vi var hemma somnade han gott efter vällingen, likaså jag, då jag skulle uppe och jobba. Troy och Johan sov ända till tjugo över 9 idag, det har typ aldrig hänt, skönt för dem :)

Nu ska jag snart hoppa i säng, blir jobb imorgon också, sedan är jag ledig en dag, och på tisdag är det min tur att få en sovmorgon, vilket är VÄLBEHÖVLIGT känner jag!


Ha en bra kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback