Barret

Jag är snygg i håret igen, Emelie hon kan hon :) Finaste Emelie!

Mer än det har jag inte gjort idag. Liten har varit på dagis, och där hade allt gått bra :) Känns så himla bra med Troys dagis nu, skönt att sommarn är över och de "riktigta" fröknarna är där. Känns tryggt.
Han hade för övrigt ätit 3 (!) portioner med fisk, potatis och ärtor + frukt på det. Sovit i en timme och ätit mellis. Till middag åt han en STOR portion med korv och stuvade makaroner + morötter & ärtor och till efterrätt apelsin. Nu när han somna svepte han vällingflaskan. Snacka om att äta bra, och ingen är gladare än jag! Helt otroligt. Han har ätit dåligt hur länge som helst, i 1,5 månad kanske. Jag hoppas att detta är vändningen :)

Imorgon ska jag sitta vid skolbänken mellan 9-14 hade jag tänkt, och medans jag är där ska liten vara på dagis :) Pratade med Maria förut, och hon och Bon ska komma upp hit imorgon och sova kvar här, MYS :) Smågrabbarna leker så himla bra ihop :) Och tur för mig att jag får världens bästa sällskap av Maria :) Ska äta god mat och mysa på :) De ser jag fram emot jätte mkt.

Johan skickade nyss sms att han hade äntligen kommit fram i Stavanger, checkade in på nått motell nu... han gör det bra han, min Johan :)
Nästa vecka ska jag börja träna igen, då det kommer fler morgonpass, kommer bli helt perfekt, känner att jag inte riktigt är mig själv när jag inte tränar, och det känns när jag knäpper byxorna också. 5kg upp i sommar... känns inge kul.
Imorgon är det löning, weho... storhandling på ica....hehehe!



Nej, nu ska jag lägga mig raklång i soffan och se om jag hittar nån bra film att se på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback