Plugghäst!

I fredags blev det plugg, god fisksoppa och massa massa mys :) Lördagen, åkte vi ner till näset och grillade, himla trevligt :) Sedan hem och tittade på film och myste!
Imorse åkte Troy och Johan ner till stan och hälsade på micke, maria o bon. Jag stannade hemma och pluggade nonstop från tio till tre, men nu äre klart, banne mig. Som jag gruvat mig. Nu äre bara att hoppa på nästa kurs.

Ikväll åker Johan till Sandö igen :( Sista veckan nu bara...

Så hur ser min o Troys vecka ut?

Måndag; Inga planer, kanske en sväng upp på skolan. Boka båtresa i juni.
Tisdag; Åka ner till Sundsvall, shoppa, hämta ut nya vagnen och shoppa lite till :) Sedan ska vi sova över hos Bon & Maria.
Onsdag; Umgås med Bon & Maria :) Åker nog hem på kvällen.
Torsdag; Inga planer
Fredag; Johan kommer hem, syrran kommer hit, Forum på kvällen :)
Lördag; Massa mys
Söndag; Massa mys o njuta av att Johan inte ska åka iväg :)


Nej nu ska jag ta tag i städningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback