Då va onsdagen förbi

Mån; Core & spinning
Tis; Core cirkel & spinning, försov mig till coren, ingen ursäkt, jag vet!
Ons; Challenge
Tors;Spinning
Fre; Spinning


Började dagen med en promenad runt forsön med Elin & Oliver, härligt:) Sedan kom pappa på besök, mkt trevligt!! Nu har mamma o pappa hyrt stuga i Lofsdalen... över jul, jag, Johan, Troy, mamma, pappa, syrran & moffa... gud så mysigt :) Va lite skeptisk först, är väldigt mån om traditioner osv, men som pappa sa... hur mysigt kommer det att vara att fira jul i en lägenhet?? Nu när dom inte har hus längre... och ju mer jag tänkte på det, ju mer höll jag med. Det kommer bli supermysigt!

Efter att pappa hade åkt tog jag o Dojje på oss kläderna, satt han i bärselen åsså gick vi ut en sväng i de fina vädret. Sedan vid två kom hjärtat hem och vid tre knackade det på dörren, då va det moffa som kom.. han hade med sig bakelser, ( som jag såklart tackade nej till), han stannade på middag också, mysmoffen! Dojje satt o skratta åt han bra nog länge :P Precis när han gick, så kom svärmor hit, hon tog med sig Troy ut i vagnen på en liten promenad:)
Kort efter att dom kom tillbaka så gick jag o tränade, blev helt färdig efter träningen ska ni veta... hujeda mig!



Imorgon är det rätt späckat schema...

*Morgonpromenad
*Minisjung
*Hjärt & lungräddning, utbildning på bvc
*Träning


Och då va torsdagen slut o sen vart det fredag helt plötsligt... vart tar veckorna vägen????


Jag och mitt älskade lilla hjärta!



Gungar i lekparken:) Åååå vad jag älskar denna pojk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback