Så mycket!

Gud det är så mkt som jag behöver handla, vill handla iaf :P

Dojje behöver rätt mkt han också bl.a

Jacka
Skor
Vantar
Mössa
Bodys
Pyamas


Har hittat en jacka på pOp, men den va så dyyr :( Slänga ut 800 spänn på en jacka han kommer kunna ha i 2 månader innan det är daxs för overall, känns inte så kul. Det är iaf en dubbeljacka med fleece på insidan åsså är den vindtät, skit fin va den! Men han har ju en fleecejacka sen förut, så kanske man ska slå till på en skaljacka bara, dom e ju liiite billigare iaf, jaa...det återstår att se!

Sedan skulle vi behöva köpa en byrå & en bokhylla till Dojjes rum...

Och jag skulle vilja ha lite kläder jag med...suck. Gud, snälla låt oss vinna på lotto på onsdag!


Ja, vad har vi gjort idag? Inte mkt. Gått runt forsön, lekt & myst. Städat lite har jag också gjort. Men ändå är jag dödstrött... funderar på att gå o lägga mig nu redan....

Troy har haft 2 kanon nätter i rad nu, vaknat en gång vid 4 o velat tutta, sedan somnat om till 6, helt gudomligt :) Och ändå är han sjuker... min lilla prins! Hoppas de håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Elin E

Therese, vi måste ses nån dag och ta en promenad elr nått!? =)

2009-09-21 @ 20:46:37
Postat av: Johan

haha du är inne i lottosuget du också nu märker jag! =)

2009-09-22 @ 09:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback