Latsidan

Vad har hänt sen sist? Ja, i lördags va jag ut på mittis. Första gången jag va borta från Dojje så länge, och det hade väl gått bra men han hade skrikigt mestadelen. Johan hade jour så Johans mamma va också här.

Först kom Helené hit nån timme innan vi vandrade bort till Elin och mötte upp allihopa. (vi tjejer som gick gymnasiet ihop). Sedan åkte vi bort på Knutstation och käka och drack en öl, sedan tillbaks till Elin och förfestade, kikade på gamla kort sen gymnasiet och våra tjejmiddagar, åh lord! Haha!
Runt elva gick vi ner på mittis, folk, folk, folk överallt... men det va trevligt! Syrran min kom också så de va ju skoj, hon har blivit så stor, hjälp!:) Vid halv två kom älskade Johan och hämtade mig, kom hem och åt pizza som dom ahde sparat åt mig =) Sedan blev det till att pumpa ut... Vid tre somnade jag, kvart över fem vaknade Dojje o va hungrig o ville ha bröstet men d gick ju inte så d va bara att kliva upp och göra iordning gröt och busa lite med han tills han somnade om och sov ända till tio!

Men överlag va det trevligt, kände att jag behövde komma ut och göra något på egen hand, man uppskattar allt, på  ett annat vis då!


Vad har hänt mer? Inte så mkt faktiskt... Äntligen satt upp stortven på väggen, den har stått och dammat länge o väl här inne i datarummet. Blev mkt bättre med den tven, vi är toknöjd!


Troy sover fortfarande dåligt, far runt som en ångvält i sängen och blir förbannad när han hamnar på mage, vet inte vad det är... tänder kanske? Jag behöver sömn iaf! Men därimot gillar han att ligga i vagnen igen iaf, så jag slipper gå runt o bära på han... det är skönt :) Min lilla skrotnisse! Gud så jag älskar den pojken, det är inte klokt!

Ska snart iväg på spinning, sedan kommer Emma hit, då ska vi traska bort på After Work och käka mat allihopa, trevligt =) Efter maten ska vi skjussa iväg Johan till nån... för dom ska på hockey, jag , emma o Troy ska se film, äta gotta och surra massa :) Ska bli hiiiiimla trevligt!



Äh, nån bild kanske?



















Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy f----n va snygg du är Therese..........

Postat av: Anonym

Fy f....n va snygg du är Threse..........

2009-09-05 @ 18:26:01
Postat av: tina

Hej! Vad var det för bra sida du hittat med bebismat? Känner att jag måste sätta igång och kocka nu :)

2009-09-08 @ 13:18:04
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback