Håller fast.





Började dagen idag med en promenad runt forsön så Dojje fick sova en svätt efter gröten. Sedan har vi haft besök av Elin & Oliver, trevligt :)
Ikväll blir det först core, därefter spinning e de tänkt.

Hade tänkt såhär nu i veckan...

Mån; Core & spinning
Tis; Core cirkel & spinning
Ons; Challenge
Tors;Spinning
Fre; Spinning

Om jag skriver det här på bloggen, så är det bara att bocka av sen, och då vill man ju inte direkt fuska heller;P Men, nu tycker jag bara att det är roligt att träna, känner aldrig att.."näe, jag orkar inte". Men det kommer väl det med.



I lördags förresten så va vi o badade med Dojje, han va först jätte försiktig i vattnet, men efter ett tag plaska han runt som en riktig fisk... hihi, de va sååå skoj o se! Mammas lilla snutte! Så, ska försöka ta oss iväg o bada minst 1 gång i månaden iaf!
Vi hade faktiskt en bra natt inatt, han vaknade bara och åt nångång, tror jag...:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback