Fett!!!

Jag gick ner alla mina gravkg ganska så fort, som va ungefär 24kg+, dan innan han kom ut, jag till och med gick ner 1,5kg till! Men vet ni vad, dom har jag redan gått upp, dom där 1,5kgorna alltså. Det blir väl så när man äter som jag äter, de vill säga... snabbmat flera gånger i veckan och 10 liter läsk på helgen för att man tycker att man "förtjänar" det, sen börjar karusellen om igen när det är Måndag och man ska vara nyttig! Jag gick faktiskt ner mina gravkg utan att göra ngt speciellt alls, promenader och träning nån gång i veckan, men jag åt alldeles för mkt onyttigt... tänk om man hade ätit nyttigt då, då kanske man hade gått ner ännu mer!
Fan, jag har så svårt att gå ner dom är kg jag vill gå ner, jag går ner till --- sen är det stopp, man vill ju inte direkt gå runt och va hungrig, och den där kvällsmackan efter träningen e ju så god, och på helgen vill man ju unna sig... haha! Men det är väl så, man måste krympa magsäcken lite och kanske ta en frukt istället för en macka, ska man va fin får man lida pin!

Jag va nyss till tandläkarn, och inga hål, yes!!!! Troy va hos min farmor o farfar så länge och han grät ungefär 55min av 60min  jag va borta, sken upp som en sol och skratta när jag kom dit, lillhjärtat mitt :) Mammigare pojke får man leta efter!:) Gav han sin middag där innan vi for hem till pappsen,nu e maten i magen på mig o sambon och jag väntar på att få gå ner på Träningshuset, ska testa på Pilates idag, bra med lite variation... Har aldrig testat det förut.


Och Ellinor, tack för din kommentar!!! :) Börja blogga igen du med!




Fattar inte hur man kan sjunka så lågt.

Kommentarer
Postat av: elin

du ska vara glad att du blivit av med gravkilona!

Postat av: elin

de är inte de att de är mycke folk runt omkring mig när jag tränar.. de är bara sockret som gör att jag inte vill träna bland folk när jag inte kan gå därifrån när jag vill! men men de ordnar sig säkert nån gång i framtiden..

2009-09-11 @ 22:01:18
URL: http://ejlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback