Vart ska jag börja...

Man har varken tid eller lust att blogga nu förtiden. Men jag ska försöka knåpa ner ngt.

Jag har 38975289 bilder jag vill ladda upp, men det kommer när jag ids:) Har lagt upp några på facebook så kolla där om ni vill.

Jag och Troy har vart ute på en promenad, stannade till i lekparken också:) Finns en såndär gunga man kan ligga i, och han somnade på mitt bröst, det va sååå himla mysigt! Låg och tittade upp i blå himlen, med solen i ryggen och alla oranga träd... fick en såndär uppenbarelse, att gud så lyckligt lottad jag är! Jag älskar Troy så himla mycket så det finns inga ord, innan man fick barn förstod man nog inte vilken kärlek man känner till sitt eget barn, och alla tycker ju att ens eget barn är det finaste man har sett, nånsin! Vilka känslor!
När vi kom hem så sov han i vagnen, så jag bar upp han i hårdliften, och det va inte LÄTT, om jag säger så... gud bevare mig! Men upp kom vi, så nu ligger han och sover på balkongen, helt nerbäddad :) Och han har sovit ett bra tag!


Ikväll blir det lite god middag och en bra film och lite tända ljus, mys!:) Imorgon ska jag ta ett tidigt tåg ner till stan, till mamma och pappa. Och jag ska åka själv. Och ska vara där tills på Söndag. Även om det ska bli skönt att få sova en hel natt så är det nervöst. Har aldrig vart ifrån Troy så länge. Visst har jag vart borta ifrån han i några timmar, men inte längre. Men jag känner att jag måste få en hel natts sömn, vilket jag inte har fått på 8 månader. Och jag ammar ju fortfarande, och tanken är väl att jag ska sluta med det, nu efter helgen. Så vi får se hur det går, om det blir nå bättre nätter då kanske.
Jag trir även att Johan tycker det ska bli skoj och även skönt att få lite egentid med Troy. Och jag vet att dom kommer ha de hur bra som helst!
Vad jag, mamma o pappa ska göra vet jag inte, kanske en bio?? Vi har ju även en hel dag att umgås också, kommer kännas konstigt att inte ha ngt att göra!!!!!! :)


Nej, nu ska jag titta till min kärlek ute på balkongen :) Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh vad fin han är! Lillbjörnen :)

Det är bra att du bloggar, annars har jag inget att läsa.



Ta en riiiiiktig lång sovmorgon, o kan du inte sova så länge så ligg i alla fall kvar o njut nu när du har chansen. Det är du så värd!

2009-10-09 @ 16:53:13
Postat av: Anonym

vad sägs om att byta pessbild och ta bort den där nedräknaren

2009-10-13 @ 09:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback