Tog igen!

Eftersom det inte blev någon surströmmingskiva för mig i fredags, så blev det en impuls-utgång igår istället. Hade faktiskt rätt så trevligt på mittis, träffade lite folk som man inte har träffat på ÅR... de va riktigt skoj!
Strax innan två gick jag hem och pussades med min älskling:) Och lilldojje han sov så sött han... han och Johan sov i sängen tättintill varann... :`)

Idag har jag varit trött, riktigt trött... även om Johan tar Troy på morron, så vaknar jag bara av att nån pratar, blir så när man e mamma :) Man vaknar av sitt barns röst hur väl som helst... iaf jag. Så vid 8 klev jag upp..pjuh.


Blivit bjuden på världens godaste middag hos farmor o farfar...sedan har vi tittat på film nu ikväll och bara myst. Bäst jag hoppar i säng jag med så man orkar kliva upp imorgon, tror aldrig jag blir en morgonmänniska.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Troy är så urgullig så det finns inte ord :) du får höra av dej när du ska till lekparken nåt, jag brukar vara där med Tuva också.



Lagt in lite bilder i bloggen som ni är med på ;)



Postat av: Jessica

ja absolut! får jag din maiil så skickar jag mitt nummer!!

2009-10-08 @ 15:16:39
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback