Stackars liten!

Troy har hostat som en tok idag.

Gick inge vidare att sova i vagnen och inte hemma heller, mitt på dagen. Men även fast det har blivit så lite sömn har han avrit hur go och snäll som helst och ätit jätte bra hela dagen, mammas lilla ögonsten!:)
Han är pigg som bara den i övrigt...


Idag har vi inte gjort så mkt mer än att vi gick forsön runt med Elin & Oliver, najs!:)
Sedan har vi busat, lagat mat, busat lite till & myst massa :) Som det ska vara.
Ingen träning än så länge, har ont i halsen så det är ju domt att träna då.


I måndags började jag med GI/atkins... igår kväll när jag skulle sova låg jag o vände o vred mig i över 1 timme innan jag somna, magen kurra, mådde illa och va skit hungrig! Imorse när jag vaknade trodde jag seriöst att jag skulle spy, men det gick över när jag fick lite bacon & ägg i magen! Men huvudvärken har inte släppt...Men jag vet att det går över om någon dag.
Idag gjorde jag hemmagjorda hamburgare i salladsblad, skit gott va det.... hade längtat efter det sen igårkväll när jag la mig...haha!
Än så länge går det bra, lite dålig fantasi vad man ska tillaga men jag ska inte ge upp för lätt den här gången!



Imorgon ska vi åka ner till Sundsvall mitt på dagen. Ska köpa en ny bilbarnstol och även handla lite julklappar :)




Nej, vet ni vad... nu ska jag borsta mina tänder!


Nattinatt...





Denna har jag beställt åt Dojje, fin va?=)



Kommentarer
Postat av: Elin

Men du som tycker om feta, smula det och lite kryddor över laxfiléer och släng in i ugnen, ät sallad till. KANON gött! Feta kan du hä på allt, kyckling med lite vitlök och cremefraiche.. Blanda o dona, allt funkar med vitlök! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback