Önskelista!

Ser att många skriver sin önskelista här så då gör jag också det :P

Troy tror jag önskar sig;






















* Sen alla möjliga slags leksaker,  som låter & blinkar brukar väl vara kul för dom små va?:)

* Kläder strl 80/86

* Sängkläder



Sen önskar han sig saker till sitt rum, som byrå & garderob, hyllor osv :) För lillen fyller ju år strax efter julen också ;)



Och vad önskar jag mig?? Ja, inte mkt detta år. Skulle väl vara kläder & parfym! Eller presentkort på IKEA...för vi behöver köpa så mkt nytt till Troys nya rum, och även en ny byrå till hallen...



Nej, det va det :) Hejdå!








Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi, vi ville ha lite större bollhav,. så vi har köpt en liten badpool och så ska vi köpa bollar på ToyRus, de ska tydligen finnas 100 billar för typ 150kr eller nåt! Tuva har en sån där röd pulka, haha. och hon ska få en bobbycar med lära-gå handtag av sin mormor :) de är bra att man kan säga vad vissa ska köpa, hehe. hihi, 80/86 i julkapp? Tuva är ju "bara" 73-74 lång, men eftersom hon är lite rundlagd så har hon 80 nu ;) brås nog på mamma. HAHAHAHAHA. Hoppas allt är bra med er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback