Min goa fina bebis!

Troy har blivit så "lugn", alltså, han gråter inte hysteriskt så fort jag sätter ner honom på golvet, eller gå på tolatten, allt verkligen hände bara på 1 vecka, han kryper, ställer sig upp mot allt, pekar på saker när man frågar vart dom är, säger vissa ord, busar HELA tiden, han asgarvar när jag säger  nej, måste ju låta hemskt roligt när jag säger nej :D
Nu kan jag faktiskt vika tvätt, eller plocka ihop saker när han är nere på golvet själv, går hur bra som helst. Inget skrik eller grin på kvällarna, kastar sig över vällingflaskan har han gjort nu 2 kvällar i rad, sover hur bra som helst under dagarna, skriker inte på nätterna längre, men vaknar det gör han ... men det är så mkt bättre nu. Och allt det här bara hände, pang bom sa det bara... Och det är så himla skönt, så otroligt skönt. Jag är en sån himla mkt bättre mamma när jag får sova, och inte bara höra gnäll o skrik så fort jag går på toaletten bara... Det känns helt magiskt, helt underbart  :)


Imorgon ska vi nog få besök av AK & lille Neo på förmiddagen, tänkte bjuda på lite fika o surra massor :) Sedan vid 3 tar jag tåget ner till Sundsvall, till syrran och mamma... :) Äta ngt gott o mysa och umgås för att sedan gå på Takida, ååååå det ska bli sååå himla roligt :) Jag längtar så jag tror jag spricker :D Sen på lördagen så kommer nog Dojje o Johan ner till stan, eller rättare sagt till Matfors, för då tänkte vi bada minsann :) Fast jag har inte bestämt mig än, ska jag vara ärlig är jag livrädd för att Troy ska få svininfluensan... jag vill inte ens gå på stor o liten längre... utan vänta med det tills dom får vaccinera sig, fast och ena sidan kan man ju inte sluta leva heller... jag trodde inte jag skulle bli såhär nojjig som jag har blivit... men det har jag!
Vi får se hur det blir helt enkelt... Jag längtar tills dom kommer igång med vaccineringen för dom små, så man slipper gå runt och vara orolig.



Nej, nu ska jag krypa ner bredvid lillprinsen min... mitt älskade lilla charmtroll, han är mitt liv, mitt allt, min skatt :) Hur kunde jag leva utan han förut?????????????????

Kommentarer
Postat av: Catrin

Halu!

Jag pratade med bvc idag, ev. början på nästa vecka skulle vi få hem förfrågan om vi ville vaccinera dom små.. Loke ska ta.. Så vi måste skjuta 1 månad på hans 1½ års vaccination!

Postat av: Jessica

oj, här går de fort! Tuva ställer sej bara ibland, mot soffan då. hon kollar inte så mycket när man frågar om saker, kanske nåt man måste träna lite på?? ;) hehe, vad är de för ord han säger då?? Ja, vi ska vaccinera Tuva också, har inte heller varit på Stor och Liten, känns onödigt att riskera!

2009-11-12 @ 22:49:46
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback