Grillning!

Ja, det sken ju upp som bara den såhär på kvällskvisten!! Lovely! Fast vi satt ändå inne och åt...

Stölle kom förbi här på eftermiddagen, så vi traska bort på ica och handlade en massa till o göra grillspett, mumms! FIxade iordning det, senare kom Patrik & Viktoria förbi... grabbarna gick ut till grillen medans vi tjejer och lillkillen satt inne  =) Kom lite mer folk men dom satt ute och åt...

Tog några timmar att grilla alla dessa spett, men tillslut så... Troy sov genom hela middagen.. vid 8 ungefär...sedan vakna han en sväng...nu äntligen sover han igen! Har försökt sövt ner han sen strax före åtta... så fort jag har lagt ner han så har han vaknat, eller så har han vaknat några minuter efter att jag har lagt ner han och gallskrikit rakt ut... ena gången så himla högt och på stört så jag blev rädd... Stackarn va såååå himla trött, vet inte riktigt va de va med han... Men nu sover han i våran säng, han får sova med oss hela natten inatt!

Allt folk gick för kanske 1,5 timme sen, även Johan...dom gick nog hem till Patrik o Viktoria och spelade poker! Innan dom gick, gick Johan ner på shell och köte chips o glass åt mig, min älskade älskling =)



Troy är lite torr i pannan, vilket han har varit förut... och det har blivit rött och alldeles torrt och hårt nästan.. har smörjt de med bröstmjölk och det har försvunnit..men nu har det kommit tillbaka! Även en röd/torr/hård rund fläck på kinden..som nu har kommit tillbaka.. jag vette tusan vad det är för nånting... nån som tros kan veta vad det är???



Näe hurrni... jag tror jag joinar Troy i sängen faktiskt... är dödstrött!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: elin

köp miniderm på apoteket, de hjälpte med olivers torrhet på benen!

Postat av: elin

jag hittar inte heller nån sån där olja, så typiskt! orkar inte springa runt och leta nå mer heller..

2009-05-17 @ 09:38:02
URL: http://ejlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

elin[email protected] är min msn, adda :-)

2009-05-17 @ 20:38:20
Postat av: elin

tror nog att jag lurade dig där, de ska vara elin[email protected] .. haha jag har inte ens koll på min msn ;-)

2009-05-18 @ 16:08:03
URL: http://ejlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback