Fredag, igen!

http://dagbladet.se/nyheter/ange/1.1055756 gå in och läs och tänk efter om ni sett eller hör ngt!



Ja, idag är det fredag, igen.. tycker veckorna går så otroligt fort, men skönt är väl det =)

Igår fyllde pappi år.. så GRATTIS till dig... present kommer nästa helg, även den till mammi =)
Idag fyller svärmor år, så GRATTIS till dig också=) Vi ska ner dit lite senare på middag, även Maria med familj är hemma, så det ska bli väldigt trevligt!

Vad har vi gjort idag då? Tog en härlig morgonpromenad med Elin & Oliver, sedan följde dom med upp en sväng..lägger ut lite bilder på gossarna sen!!=)


Hur har träningen och maten gått denna vecka då? Jo. kanon faktiskt... spinning 2 gånger.. och nu e de stängt... så de fick räcka, + promenader då... och maten har också gått bra, förvånadsvärt bra =)


Nu sover lill Troyye, Johan är och tränar, kommer väl vilken minut som helst skulle jag tro... då blir det duschning och sminknign tänkte jag säga.. men ICKE.. mitt smink är i stan hos mamma o pappa...SUCK! När man för en gångs skull hade tänkt och sminka sig... så har man det inte ens hemma...hmpf... Nåväl... jag får väl vara blek då... =)


Nej... nu har jag inget mer att tillägga, blir mest bara en massa svammel... hörs! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: tess

tack så jättemycket!

Postat av: Jessica

Hej, fin blogg! Tänkte höra vart du klipper dig? du var så snygg i håret!

2009-05-23 @ 07:57:18
Postat av: Anonym

Hej älskling pappa johan här till lillpojken Troy! Tänkte bara säga att jag tänker på dig hur fin du är. Jag älskar dig! PUSSAR

2009-05-25 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback