FET!



Idag blir Troy 3 månader, tiden går så FORT!=) Älskade lilla bebis!
Mammas o pappas älskade lilla ängel!

Helgen har varit lugn... både mamma, pappa, syster va upp hit igår med massa god mat och en grill hade dom köpt till o med=) Jätte mysigt hade vi det... Johans mamma va upp hit och hälsade på också trevligt =)
Idag har Stölle varit hit på besök, kikade på film osv...
Nu sover Troyye, Johan tittar på tv.. och jag funderar starkt på att gå och lägga mig!





Fet är precis vad jag känner mig! Jag kom fram till att veckan har sett ut såhär...

Måndag; Nyttig

Tisdag; Nyttig

Onsdag; 2 STORA portioner med potatisgratäng, kött & sås, gräddtårta, dricka & godis.. nere på forsön när Jim fyllde år.

Torsdag; Pizza

Fredag; Tacos, dricka, ostbollar

Lördag; Mjukglass, rester från gårdagen, sedan bakad potatis med MASSA vitlöksmör, kött, sallad, jordgubbar,socker & grädde, godis & dricka.

Söndag; Rester av gårdagen, glass, stor portion med pyttipanna.


Och ingen träning alls.. förutom promenader! Har inte kunnat träna för att Johan har jour... när jag inte tränar, det är då det blir såhär! Jag blir så äcklad så jag tror jag spyr........................................ Varför stoppar man i sig sånt där skit, när man vet att man bara mår dåligt av det?? Jag fattar INTE.


USCH!

Kommentarer
Postat av: tina

Jag vet hur det känns, men jag kan trösta dig med att jag har inte ens börjat träna än så jag ligger en bra bit efter dig! Jag har fått på mig ett par gamla jeans hittills (som för övrigt var lite stora innan..haha) Plus att jag inte ens har en våg hemma, hur ska detta gå?!

Postat av: Anonym

Ett tips.

Börja skriva matdagbok.

skriv upp vad du äter varje dag, om du tränar o.s.v.

För när man skriver upp allt man äter, så är det lättare att låta bli allt gott, för det är inte kul att läsa om=)

Sen är det lättare att äta nyttigt överhuvudtaget=)

2009-05-11 @ 11:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback