Dumma mig!

Ja, igår blev det promenad & spinning, skööönt =)
Jag har aldrig gråtit så mkt till en serie som jag gjorde igår till Grey´s... jag satt och hulka mig, seriöst! jag mår inte bra av att titta på sånt där.. jag mådde skit dåligt när jag skulle lägga mig!

Frukost; Gröt, havremjölk, 2 mackor
Lunch; Pasta & korv och sallad, vatten
Middag; Korvstroganoff, sallad & potatis, vatten
Kvällsfika; 2 mackor med kalkon & tomat + banan

Dumma mig åt ju korvstrofanoff med lök i, det bubblade i Troyyes mage hela kvällen igår =( Hua, DUMMA MIG! Men han fick inget vansinnesskrik iaf, han gnydde bara lite.. stackars mammas lilla ängel!


Nu sover hjärtat, mitt andra hjärta är på utbildning på brandstation och jag sitter och ojjar upp mig för diverse saker... är lite stressad för dopet, andra saker... och jag städar aldrig... kommer mig fan inte för! Och startar jag dammsugarn när Troy sover så vaknar han, garanterat!

Klockan två ska jag o Troy vandra bort till bvc och väga lillskroten... mer än så blire nog inte idag? Funderar på att gå på core ikväll... får la se!

Nu kommer d lite bilder...

Jag & mitt hjärta



Suga på tummen e gott



Craaaazy i vagnen...



Ute o solar =)



Besök hemma hos oss =)



Troy med morfar :) (känns fortfarande skumt att säga morfar, mormor..) =D



Gymmar lite...


Kommentarer
Postat av: elin

var grey´s bra? för gissa vem som råkade sova då? kan ge dig en ledtråd, de var inte BARA oliver :-D

Postat av: Ellinor

Hahaha, herregud vilken sjukt skön bild (på Troy i vagnen)! :)

2009-05-14 @ 15:48:39
Postat av: Sandra

Gud vilken söt liten knodd ni har, verkligen urgullig!

Hälsa lilla familjen! :)

2009-05-14 @ 16:07:43
URL: http://frokentoivoinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback