Vilken dag!!!!!!!!!

Okey.


Troy vaknade vid  4 på morron och har väl i stort sätt gnällt och varit missnöjd fram tills 9 ikväll... inte då han låg i vagnen ..då va han cool lugn... och samma sak i badet. Kan säga att jag är helt tom i skallen...

Nu har han precis ätit, la han i vaggan efter det... han ligger o pratar för fullt men jag hoppas han somnar om snart... och att han vill sova längre imorgon, jag borde sova jag med men är upp i varv... vet inte varför.
Kanske beror på dokumetären om Josef Fritzl.
Jag är annars emot döds-straff... men jag har ändrat mig i den frågan! Han är värd en plågsam död... plågsam!!!
Kom och tänka på att iförrgår plingade det på dörren, det va jehovas vittnen som gav ut nå lappar o ville prata om Jesus... och frågade om jag trodde på han o blabla... Man tvivlar ju när man hör om sånan som Josef, hur kan Gud skapa en sån vidrig människa som han??? I vilket syfte?? Och låta människor bli utsatta för sånna som han??? Jag blir så äcklad! Jag hoppas han blir utsatt för samma saker i fängelset!
Ni som är emot döds-straff... och pratar om vård ... sätt er in i situationen... tänk er att ni har barn, som blir utnyttjad...skulle ni då vilja att gärningsmannen... får vård eller fängesle... och kommer ut om ngt år??? Nej fyyyy... blotta tanken får mig att vilja spy!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback