Troy & Johan.

Igår kväll va en underbar kväll, Troy sov och åt som han skulle och va nöjd & belåten=) Inget skrik alls... Så himla skönt för lillgrodan våran! Idag har vi även varit på middag hos fammo o faffa...gick kanon det med, och nu är klockan nio och Troyis har nyss ätit och ligger nu och sover på pappas bröst... inget sånt där vansinnes skrik ikväll heller...ååå jag blir så glad för hans skull så jag skulle kunna gråta!

Idag har Troyis fått badat lite, det gillar han, väldigt mycket... =) Och en långpromenad har det också hunnits med=) Åsså va Troys farfar & Karin här imorse med lite käk åt oss...väldans snällt =)
Att man kan känna en sån kärlek till en liten människa, jag trodde inte dessa känslor fanns, på riktigt!


Tack för alla kommentarer förresten, jag är sämst på att svara ... men jag älskar att få kommentarer! Jag ska bättra mig!


Johan, jag älskar dig oändligt mkt! Finns verkligen ingen som dig.





Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Therese :) Guud vad avundsjuk jag är på er just nu. Såå mysigt för er med en egen liten bebis :) Hoppas verkligen att Troy slipper magont mer och jag önskar er all lycka! Många kramar från Erika.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback