Torsdag.

Ja, kvällen igår så grina Troy så fort vi la ner han... va tvungen att gå runt och vysha han för att han skulle va lugn, men ibland hjälpte inte det heller. Tillslut så blev han så utmattad så han somnade till i min famn, då jag satt ner......i en kvart...sen va han vaken.. och någorlunda lugn. Man kan ju inte gå runt och bära lillgrodan hela tiden heller...=) Inatt har han snuttat ...jag vet inte hur många gånger... =) Jag va så trött så jag visste knappt vad jag höll på med. Nu har han varit lite gnällig på morgonen... så vi la oss i sängen åsså fick han snutta lite och så somna han...äntligen=) Han är ju så trött lillstackarn.. och nån napp vill han verkligen inte ha!


Nåväl, nu har jag hunnit att stöka undan lite här, blir stökigt på 2 sekunder... och nå hand & fot avtryck blev de inte av igår... får se om det blir idag istället. En promenad ska vi hinna med iaf.

Usch hur jag ser ut i mitt hår, alldeles slitet och utväxt... en del i mig vill färga det mörkbrunt... men en annan del vill ha blont igen... men det sliter ju så förbaskat på håret. Maria? Vad ska jag göra????


usch, jag är på dåligt humör... blir de när man inte sover riktigt och glömmer bort att äta! Undra vad man ska stoppa i magen då mån tro......

Kommentarer
Postat av: maria hjorth

Jag säger bara en sak, BLOND! Visst, nu när du är så mörk blir det ett projekt men när du har en fin blondfärg behöver du ju bara fylla i utväxten och det sliter inte mer än att vara brun. Du behöver ju inte vara vit och bleka håret, jag gillade det jag gjorde på dej FÄRGADE ljusa slingor och bara några med blekning. Det är blekningen som är skit för håret men man kan faktiskt färga det ljusare oxå. För att få bort den mörka färgen nu behövs dock blekning. Passa på att göra det ljusare nu när det inte är så långt. Mycket sämre för håret ju längre det blir. Jag skulle gärna hjälpa dej!!! puss

2009-03-12 @ 13:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback