Presenter.

Igår va Ronny med familj här med en present till Troyis, en skit cool tröja=) Och dan innan det va Stölle här med presenter från han och Mira... Ett par skor, basker, tröja & strumpor...så himla sött=) Sen har även Patrik & Viktoria varit här med två bodys & en snuttefilt...också himla sött=) Även Tobbe va här för nån dag sen...Och Bomsikka... Och jag har glömt att skriva att Anna & David har varit här också med presenter... Har inte träffat dom på så himla länge... träffa dom i somras... då hade jag inte nån mage.. och nu sitter jag här med en liten bebis... kan tänka mig att d kändes konstigt för dom=)
Saknar Anna... Hur än allt har blivit så ligger hon mig varmt om hjärtat...Hon & jag har gått igenom det mesta... Gjort helt sinnessjuka saker ihop... haha! Ja ni.

Igår kväll skrek Troy sådär hysteriskt igen... jag gruvar mig varje dag för att klockan ska bli mellan fem-nio... där imellan brukar han sätta igång... tankar börja snurra att tänk om det är nå annat.. tänk om det inte är magknip... =( Vi satte han i bilbarnstolen efter ett tag och då blev han tyst, fast han blev väl så utmattad så han somnade av de=( Det gör så himla ont i mig att se han sådär...
Inatt har han iallafall sovit bra, gofisen min! Och nu ligger han och småsover här bredvid mig... lillgrodan!

Igår hann jag med att städa hela lägenheten, skööönt! Åsså gjorde vi paj till middag... våran första hemmagjorda paj och jag måste säga att den blev sjukt god=)

Jag har blivit skrämmande glömsk. Dom säger väl att man blir det av ammningen, men jag blir nästan rädd. Som när jag skulle åka till Emma, så skulle jag ringa henne från bilen,... tar upp mobilen och trycker på grön lur... innan jag sätter mobilen till örat så skulle jag rätta till Troys mössa... och det tog väl 3sek (om ens de) och medans jag gör det så glömmer jag att jag ringer Emma...
Inatt när jag vaknade av att Troy skulle ha mat, så blev jag brydd att vi låg i sängen, jag trodde vi hade somnat på soffan... så jag minns alltså inte att vi somnade till på soffan och la oss i sängen... usch jag tycker det är hemskt när det blir sådär.


Idag iallafall, så kommer min moster hit med några av kusinerna på besök, de ska bli trevligt =) Sen blir det en långpromenad också...

Nej, det får räcka för idag!

Kräkas lite på mamma =D



Kommentarer
Postat av: maria-hjorth

Alltså han är så söt att jag blir galen! Har aldrig sett nån finare bebis, jag lovar!!! Jag längtar asmycket efter att få träffa Troy igen och er oxå så klart.

Har hört att höra sin bebis skrika är det värsta man kan göra, att man blir tokstressad. Har svårt att föreställa mej det med snart vet jag. =)



Nu ska vi in till stan och köpa lite mer bebiskläder, sen blir det nog tacobar lunch.

puss o kram

2009-03-07 @ 10:14:53
Postat av: Ellinor

Åh vad jag ryser när jag läser att Troy har ont i magen på kvällen o skriker. Det finns ingenting som stressar mig så mycket som när Milton skriker! Känns som att hjärtat (mitt alltså) ska brista när man är så maktlös så jag förstår dig verkligen! Kan ha fel men jag tror det är ganska vanligt att de skriker o har ont i magen på kvällen. Har läst en del om det! Milton äter bara ersättning nu o får ont i magen av förstoppning (jättevanligt när de bara äter ersättning) så han får en speciell ersättning två gånger om dagen med laktulos i. Jag hoppas det hjälper. Men Troy ammas (?) o då ska ju inte förstoppning vara ett problem.. Svårt det där o som sagt, maktlösheten är ju absolut värst! jag hoppas Troy blir bättre i magen snart!



Trevlig helg!

2009-03-07 @ 13:17:51
Postat av: Ellinor

Åh vad jag ryser när jag läser att Troy har ont i magen på kvällen o skriker. Det finns ingenting som stressar mig så mycket som när Milton skriker! Känns som att hjärtat (mitt alltså) ska brista när man är så maktlös så jag förstår dig verkligen! Kan ha fel men jag tror det är ganska vanligt att de skriker o har ont i magen på kvällen. Har läst en del om det! Milton äter bara ersättning nu o får ont i magen av förstoppning (jättevanligt när de bara äter ersättning) så han får en speciell ersättning två gånger om dagen med laktulos i. Jag hoppas det hjälper. Men Troy ammas (?) o då ska ju inte förstoppning vara ett problem.. Svårt det där o som sagt, maktlösheten är ju absolut värst! jag hoppas Troy blir bättre i magen snart!



Trevlig helg!



Tycker förresten att Troy är lik sin far på det där kortet. På alla andra kort (facebook o här) tycker jag att han är lik dig :)

2009-03-07 @ 13:19:23
Postat av: Ellinor

Och som vanligt blir det två kommentarer. Less jag blir. Men i kommentar nr två finns det ett tillägg i alla fall.. haha

2009-03-07 @ 13:20:16
Postat av: Elin

of course kan vi ta en promenad i veckan, de borde man ju kunna hinna med ;-) du kan alltid slå en pling, mitt nummer är 0702604118.. Nu ska lillen matas igen, ett matvrak.. alltså måste han vara lik sin far ;-) hehe..

Postat av: Johan

haha Eva-Karin! Var det den där bilden han skulle vara lik mig på? Har det något att göra med att han spyr? hehe.. Han är så söt pojken våran så det finns inte till. ojojoj alltså. Men inte konstigt med tanke på mamma hans heller.

2009-03-07 @ 20:01:46
Postat av: Svärmor

Du är nästan lika gullig som Troy Johan......

2009-03-08 @ 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback