Duktiga jag!

Ja, idag har Troy varit skrikig, stackarn hade nog ont i magen =( Usch vad ont det gör i mig!

Vi tog en promenad runt forsön, sen gick vi in till JEnny & Adrian en sväng, fick en bärsele... tror det kommer underlätta som bara den när han helst vill vara i famnen hela tiden... till o med när jag sitter på toaletten =P Lillälsklingen min!
Sen gick vi hemöver, sov gjorde vi båda två tills min andra älskling kom hem=) Myste på ett tag, sen åkte vi och veckohandlade mat på ica, efter listan jag hade gjort !!=) Sen släppte dom av mig på träningshuset där jag körde spinning, MKT skönt.. och gud vad roligt jag tycker det är! Har alltid älskat spinning... men det känns att man inte suttit på en sadel på några månader =P

Nu är jag hemma, vi håller på och gör en sen middag...herregud kl e halv 8 och det är ljust ute!
Det blir sprödbakad fisk, potatis, morötter & gräddfilsås, MUMMA! Sen blir det nog inte så mkt mer idag... vi lär nog stupa i säng vid tiosnåret... för då somnar även Troy för natten...!


Jag har världens goaste pojkar, jag är så lycklig så ingen kan förstå =) Även om det kan vara lite jobbigt ibland, så slår alla fina stunder ut allt det jobbiga... då glömmer man allt de... jag är iallafall världens lyckligaste tjej =)


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt det är att läsa om hur lycklig du är och hur bra du mår... =) Jag som inte är så nära dej har fortfarande inte förstått att du blivit mamma =). Var rädd om dej. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback