BVC

Idag va vi och mätte och vägde lillgrodan!
Förra tisdagen vägde han 4790g och va 55,5cm.
Idag, måndag väger han hela 5030g och är 56,5cm =) Älsklingen min.

Han har varit grinig och velat haft bröstet mest hela tiden... Johan hittade äntligen nån ställning som Troy vill sitta i...så nu sitter dom där inne och kikar på hockey... jag har fått i mig lite mat jag också...
Jag har legat i feber men börjar repa mig nu... har även fått världens ONDASTE finne..som växer innifrån...det är sååå skööönt! Det gör nå jäääävulskt ont!


Mer än så blire inte...

Kommentarer
Postat av: Pappa Johan

Pojken våran kommer bli stor och stark som en björn!

2009-03-16 @ 21:16:41
Postat av: Mirry

En sådan söt liten son ni har! Bedårande :)



Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på
www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 14:29:19
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: malin

hehe ja det var vi i ett nötskal det ^^ ÄR jag ;P

2009-03-17 @ 23:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback