BadTajm.

Sådär ja. Nu e Troyis nybadad, han har varit lite kinkig nu på kvällskvisten, men inte alls så farligt.. men iallafall tog jag och badade honom... han blev knäpptyst på en gång och låg och kikade =D Det syns att han gillar det!!! Gofisen...Nu ligger han på pappas bröst och myser. Jag hör hur Johan skrattar där inne, tror han försöker få Troy att ta nappen.. hittils har det gått sådär... han tar hellre tissen...=) Men får han "grepp" om napp-suget så suger han jäklar annama!=D Lillen!


Idag tog jag med mig Troy ut på en promenad i det fina vädret, blaskigt va det... och tösnö..så jag fick ta i n är jag skulle gå i skoterspåret med vagnen... svettig och helt färdig när jag kom hem =)
Sen har vi inte gjort så mkt. Johan kom hem vid två, då åt vi lunch och sen myste vi på med Troyis tills d va dax för middag... blev korvgryta idag. Inte nån favorit direkt men, det fick duga=)!

Imorgon blir vår lillgroda 1 månad, hujeda mig vad tiden går fort!!!! Och på förmiddagen ska vi på bvc för vägning & mätning, alltid lika spännande och se hur mkt han har växt =)



Nej, nu ska jag ta och bädda rent i sängen... hela rummet stinker surmjölk tro ja..nej, skämt o sido... men det är stora mjölk-fläckar överallt... vi som hade köpt såntdär skydd till sängen...så det inte skulle komma ngt på bäddmaddrassen...jo tjena! Den glömde vi så fint bort! Menmen...


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback