Älskade Unge!

Har varit en underbar natt, Troyis har vaknat 2 gånger och velat ha mat =) Vid 4 pep han lite så jag tog upp han och la han bredvid mig så han fick snutta lite, och så somnade vi! Vaknade igen strax innan 5, då ligger han tätt intill mig och har en hand på bröstet...och det va sååå myysigt! Johan traskade iväg på jobbet och vi somnade om!
Vaknade igen vid halv 9, och vi ligger likadant...ååå det slår allt verkligen! Finns inget mysigare!
Vi låg och drog oss till 9...
Strax efter kl tio gick vi iväg på bvc...
Förra tisdagen vägde lillgrodan 4470g och va 55,8cm
Idag väger han 4790g och är 56,5cm
320g på en vecka har han gått upp =)
Han växer så det knakar=)

Efter bvc-besöket tog vi oss en promenad på 50min, härligt =) Då vi kom hem så gjorde jag iordning lunch, lyckades faktiskt med pastasåsen, guuud så gott de blev=)!
Till middag blir det strödbakad fisk, potatis & gräddfilsås, i löööve it!


Nej, det får räcka för stunden!


Kommentarer
Postat av: maria hjorth

Alltså jag svimmar av avundsjuka när du skriver så där, vet du hur gosigt det låter att vakna så tillsammans! Jag vill oxå!!! =) Höll faktiskt på att börja gråta när jag läste, hormonerna antagligen...

2009-03-11 @ 10:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback