Älskade Troy.





Brydd på vad mamma gör...



Ännu mera brydd...



=)



Nu kommer snart ett leénde...



Smälter man eller smälter man??



Ja, man smälter!



Kärlek



Åååå mammas lilla lilla lilla älskling!!!



Min älskade Troy



Pappa gör hemmagjord pizza...mumms!



En trött pappa med en ännu tröttare son...




Jag är helt slut. Idag har vi varit i Ljunga hos mommen o moffen (min mamma o pappa), gått runt hela Johannisberg och myst på en massa. Sen blev det middag hos min fammo o faffa...för fammo fyllde år!
Ikväll har Troyis badat med pappsen... och nu sover dom båda två. jag borde väl hoppa i säng jag med.


Kärleken man känner för sitt barn går verkligen inte att beskriva, jag älskar Troy så nå otroligt mkt så jag kommer aldrig kunna beskriva med varken bokstäver eller ord hur mkt... tror jag inte nån mamma eller pappa kan.


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad fin han är!!

Vilken färg har Troy på ögonen?

Milton har jätteblå och de verkar bli ljusare men jag har ju bruna så jag har nästan förväntat mig att han också ska få det. Tror ni att Troy kommer få bruna (eftersom Johan har det menar jag).



Ha det så bra!

Postat av: Ellinor

Vad fin han är!! Och herregud vad man smälter av kärlek när ens barn ler :)

Vilken färg har Troy på ögonen? Milton har jätteblå ögon som verkar bli ännu blåare men eftersom jag har bruna har jag nästan förväntat mig att han också ska få det (inte för att det spelar någon roll, det är bara så kul att se) men det syns inte ett spår. Ser det ut som att Troy kommer att få bruna (eftersom Johan har det)?



Ha det så bra!

2009-03-23 @ 22:30:34
URL: http://ellinorsdiverse.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Men varför i helvete kommer alltid mina kommentarer två ggr?



Jaja, det andra inlägget är ju lite mer utförligt i alla fall, haha.

2009-03-23 @ 22:32:00
URL: http://ellinorsdiverse.blogg.se/
Postat av: Agneta

Hej, Troy är så söt och gullig och vad han är fin när han ler. Vad kul att han har börjat med det, han börjar bli lite stor nu! Jättefina bilder har du tagit på honom.

2009-03-24 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback