7 veckor.

Idag har jag haft en suuuuper dag =)
Troy vaknade runt 4 och ville då inte somna om. Kanske inte så konstigt för han somnade så tidigt på kvällen och sov flera timmar i streck innan det va dax för mat.
Men vi låg kvar i sängen till 7, sen klev vi upp!

Vid elva kom mamma o syster hit på besök, med presenter till Troy från Portugal... fick även presenter från familjen Nilsson... och tack så mkt om nån av er läser här, jätte fint verkligen =) Önskar vi hade varit med och hälsar på er!
Nåväl... Troy somnade i babysittern medans jag, mammi o syster fikade gotti som dom hade handlat från ica=)
Han sov..o sov o sov... dom åkte hem runt ett och han sov fortfarande... =) Vid två kom Johan hem och Troy sov än =D (!!!!) Sen la vi oss alla 3 i sängen o myste, tills de va dax för en lite promenad!
Sedan hem igen och gjorde iordning middag... vid 6 ikväll kom Danne, Linn & Leo hit med present åt Troy.. vi fikade och hade trevligt=)

Nu ikväll har Troy tuttat som aldrig förr... blir rädd att jag inte har tillräckligt med mat, eller inte tillräckligt med näring i den... men nu sover lillhjärtat mitt! Ska på bvc imorgon, får se vad dom säger där... ska även bli skoj o se hur mkt han har växt... det är väl det man får gå efter!
Och idag blir han hela 7 veckor, guuud vid tiden går fort!



Nej, det får räcka! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken härlig dag du verkar haft ;-) vad sägs om en promenad till helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback