WellWell...

Ja, idag har vi varit nere hos Ida och firat hennes student, god mat och trevligt sällskap, Troy va hur duktig och snäll som helst =) Ikväll har vi försökt oss på flaskan, både med bröstmjölk och ersättning och 2 olika sorters nappar, utan framgång. Han skrej så tårarna spruta och va fullkomligt vansinnig....jag prova, Johan prova utan mig i rummet..med mig i rummet, ja allt prova vi... Tillslut gav vi upp och han fick bröstet, tvärtyst på engång, lillfisen!
Verkligen jätte synd att han inte vill ta flaskan, hade sett framemot att bara vara jag o Johan i nån timme och slappna av lite... Men går det inte så går det inte!

Vi ska ändå åka ner till stan imorgon... antingen tar vi en snabb middag på 1.5 timme... eller så nattar vi Troy först och sen går vi och bowlar istället, så får vi helt enkelt åka hem om han skulle vakna när vi e borta, eftersom mamms o papps bor i Haga, tar ju bara nån minut från stan..... men han brukar aldrig vakna när han väl har somnat....Vi får se hur det blir! Vi kanske stannar hemma hela kvällen hos mamma också... vem vet? Sundsvall blir det i vilket fall som helst...


Jag är svinTRÖTT... så jag ska ta och krypa ner under täcket!


Älskar min familj nå enormt mkt, Troy och Johan är det bästa jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback