Midsommar.

Vi åker ner till Söderhamn redan på Torsdagen, resan ner gick galant!
Jag, Johan oTroy åkte våran bil ner, pappa på sin mc... och mamma o syrran kom senare på natten, runt tolv nångång... då la vi på sillpaket på grillan och åt, MKT gott =)

På fredagen spelade vi minigolf, åt sillunch, kikade när alla barn dansade runt stången... sedan gick vi tillbaka till stugan, tände grillen och myste på, åt en god middag och hade det trevligt! Då var det även 1 år sen jag o Johan fick veta att Troy låg i min mage, 1 år sen... tiden bara rusar....

På lördagen åkte vi på en liten utflykt, försökte hitta en fiskehamn, men förgäves... blev en glass istället =P Sedan grillade vi korv och tog d lungt...
Detta va min tredje nyktra midsommar i rad.... men lika trevligt för de =)

Och igår for vi hem, borta bra med hemma bäst!
Nu kommer de lite bilder istället....













































Kommentarer
Postat av: m

din Johan är ganska lik martin stenmark nu när han är snaggad..;)

2009-06-22 @ 17:20:45
Postat av: Johan

Det var inte första gången nån säger det! men det tycker då inte jag. Du gumman, du glömde nämna vem som vann golfen heeela tiiiiiden. Bamse vann en gång då bara mot tjejer, eller hur då moffen? =)

2009-06-22 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback