Lite.

Va nyss o vägde lillskorten... nästan 7kg. och över 66cm... storkillen =)
Inte de lättaste att söva ner han nuförtiden.. imorse va det grin o skrik tills han tillslut somna... och nu när vi skulle gå hem va d grin o skrik...Nu sover han, helt utmattad stackarn... Jag känner mig utmattad jag också, lite sömn, lite mat... de blir väl så då? Får dåligt samvete när jag känner så... men tror inte de finns någon förälder som inte känner sig utmattad nångång, eller har jag fel? Och de där med dåligt samvete, kommer man nog aldrig ifrån....


Idag tvättar vi här hemma, och när Johan kommer hem från jobbet tänkte jag ta fram dammsugarn och byta gardiner i sovrummet & vardagsrummet... kanske lägger upp nån bild på de sen.. för den som e intresserad =P

De känns liiiite bättre i munnen nu faktiskt, hoppas de håller i sig... alvedon e bra shit !=)


Till helgen är det träslaget... då är det 1 år sen jag gick ut o festa till det, gud va tiden går fort alltså! HJärtat har jour då så han blir hemma han också! Därimot så kommer Felicia hit redan på fredag, ska mysa lite o så.. sen på lördagen packar vi ner Troyye i vagnen och går ut o kikar på lite brännboll... Johan måste ju ta bilen hem! Hoppas Johanna joinar oss också. På kvällen ska Felicia ut, och vi blir hemma och myser istället, kanske att Johanna o Henke kommer hit och grillar... vi får hoppas på finväder, men inget bestämt än...får se hur det blir! Bara onsdag idag så... Ikväll är det Greys och det ser vi framemot =)

Kelly Clarkson- Because of you, det är min och Troyyes låt.. han blir så lugn av den! Mitt älskade lilla hjärtegull, vad gjorde jag innan han kom? Han är mitt allt, verkligen mitt allt... Han är de finaste jag någonsin har skådat.... Mamma o pappas lill-Troyye-Dojje... =)
















Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad fin du är vännen! Hoppas vi ses på lördag, jag tänkte också kika på brännboll. :) Puss

Postat av: elin

jag förstår vad du menar med utmattad, är samma här!

2009-06-03 @ 13:19:07
URL: http://ejlins.blogg.se/
Postat av: Catrin

Utmattad hör till mammalivet =)



Nä nu sprang Loke rätt in i köksbordet så det är trösttajm



Ha de bra!

2009-06-03 @ 15:23:59
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ojj vad stor Troy har blivit! Han ser exakt ut som dig i ansiktet :D



Hälsa alla!



Kraam ♥



// Lovisa

2009-06-04 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback