Jag...

Jag måste släppa taget, jag måste bara göra det! Jag kan inte styra nån annans liv, man måste SJÄLV inse och SJÄLV vilja förändras, ingen kan förändras ÅT dig!

Dagen igår blev inte direkt som planerat. Men de va mysigt ändå! Jag, Felicia & Troy gick ner på Träslaget och kikade en sväng, Johan åkte före oss eftersom han va tvungen att ta bilen! Vi blev kvar max en halvtimme innan vi gick hem igen, guuud så kallt och regnigt! Glad jag inte spelade!

Efter det gick jag, Johan & Troyye på café och fikade räkmackor, mumms=) Sen hem o tittade på film... Sedan blev det ica för att handla middag... men de blev gott fika istället...ost, vindruvor, mackor & salami, mumms=) Senare på kvällen kom även Johanna förbi, mkt treeeevligt, hon ligger mig sååå varmt om hjärtat =)
Mer än så blev det inte den kvällen....

Idag har vi inte gjort många knop heller... röstat har vi gjort, myst en massa med Troyye... han skrattade för första gången idag...sånt där riktigt bebis-skratt... gissa om man blev blödig...åh herregud va söööttt! Sedan har vi haft besök av Blomman och hans tjej...trevligttrevligt!

Jaaa... mer än så har jag inte att dela med mig av!

Måndag imorgon...Träning blir det iaf... har inte kunnat träna på hela veckan då Johan haft jour... Nej, nu blire godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback