Duktiga jag!!

Ja, imorse va vi på promenad med Elin & Oliver...det bokstavligen ÖSTE ner regn..exakt hela vägen runt forsön, när vi väl va framme hemma ..så slutade det, naturligtvis=) Vi va genomdränkta...fort in och ajg tog mig en VARM dusch, jag blri säkert förkyld ändå!

Sedan har vi handlat mat för veckan, idag gjorde vi egna köttbullar med fårost och basilika, med bulgursallad och turkisk youghurt, jätte gott blev det =) Troyye fick smaka lite potatis idag, jag tror inte de va nån hit faktiskt...gogubben min =)

Efter maten tog jag mig mod och tog på mig mina löparkläder och joggade runt forsön, jag orkade längre än jag trodde faktiskt...men de va sjuuukt jobbigt, men skönt efteråt =) När jag va i Huddik joggade jag en hel del...då hade man kondis!

Efter det gick jag hem till Jim när Troy o Johan va,. dom satt ihop en tv... sedan tog vi en kort promenad bort på shell och hämtade ut mina skor som jag beställt, grymt snygga om jag får säga det själv =) Sedan gick vi hem och myste och fikade..
Nu sover båda mina prinsar... Ska ta och joina dom jag med snart!


Imorgon blir det först bvc för vägning & mätning, sedan blir det nog promenad med Elin & Oliver, och på kvällen blir det spinning =)

Nu får ni lite bilder från dagen...

Va e nu detta...



Va va de de fö nått ?



Gosis





Mumms me potatis



Troy och jag som e påväg ut för en joggingrunda =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback