Älskade!

Promenad med Maja idag, mkt trevligt... även fast vi inte umgås som förr så är allt precis som vanligt... vi har gjort mkt tok ihop =) Nu på kvällen blev de spinning... stackars Johan, Troy skrek i 45 min nonstop medans jag va borta.. nog för att han är mammig, men nu är han VÄLDIGT mammig... Jag kan inte vara borta i många minuter... blir jobbigt för oss alla 3... Verkligen jätte synd att han inte tar nappen eller nå annat som man kan trösta med...verkligen jätte synd!


Kom o tänka på en sak, inte trodde man att mitt liv skulle se ut såhär för några år sen.
Sambo, combi & barn...Jag är så otroligt lyckligt lottad... Jag är så otroligt lycklig, och så otroligt tacksam!





För att bli gammal och erfaren, måste man först vara ung och galen  =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan så rätt du har i det sistnämnda! Puss på dig lillen!!

Postat av: Anonym

hurmm!.. över 1 timme skrek han utan paus!

2009-06-24 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback