4 månader!

Träningsvärk är bara förnamnet, gosh... Undra om man ens kan spinna ikväll??? Inte som det känns nu iallafall... Vid 6 ska vi iallafall bort till Jims nya lägenhet och käka tacos med han, Karin & Kjell-Åke, trevligt =)

Idag är jag på strålande humör, jag och Troy låg i sängen ända till halv tio... och han vaknade endast en gång, halv fem imorse lyfte jag över han så han fick äta... så jag känner mig utvilad, och de behövde jag tror jag.. känns att man har mkt mer energi och mer att ge!

Idag blir lillTroyye 4 månader, tiden går sååå himla fort! Tyckte nyss jag låg på BB och trodde jag skulle =P Han är det finaste och bästa som någonsin hänt mig! Nu "pratar" han HELA tiden och skrattar och har sig... ååå det är för gulligt =)

Pissväder idag också, jag stoppade iallafall ner Troy i vagnen och traskade bort på bvc, han hade inte gått upp lika mkt som han brukar, men godkänt mkt, han håller väl på och äter ur mig eller nått kanske... för han är ju inte missnöjd som det verkar, man blir ju ändå orolig... Nåväl, efter besöket där tänkte vi gå runt forsön men vi struntade i det då regnet vräkte ner och jag har sån träningsvärk, så vi gick bort på ica och köpte en smakis och gröt, som vi tänkte testa nån dag framöver =)

Ja hur ser veckan annars ut??

Torsdag; Promenad..sen inget spec?? Kanske hälsa på Johanna om hon e ledig??
Fredag; Uppvakta Ida som tar studenten
Lördag; Åka ner till Sundsvall, Troy ska vara hos mormor i nån timme medans jag och Johan ska på Olearys och bowla och äta en bit mat... =) Får se hur det går då, han är ju väldigt mammig på kvällarna och vill tutta mest hela tiden... men nu har ju vi provat flaska några gånger, så det ska väl inte vara några problem.. och sen är det ju inga många timmar heller. Men jag känner att man måste göra ngt på tumanhand...så man inte glömmer bort varandra i vardagen!
Känner att jag blir nervös bara av att skriva om det, men som sagt så är det ju bara nån timme... peppar peppar=)


Nej, nu ska jag kila vidare... Hörs"

Kommentarer
Postat av: Helené

Så tråkigt att vi inte fick träffa er :/ Jag saknar dej så!

Postat av: Catrin

4 månader redan, går galet fort!

Hoppas allt är toppen med er!!

2009-06-10 @ 18:06:39
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: morfar

Snart kan Troy hänga på morfar till Norge

2009-06-10 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback