1 timme =)

Igår for vi som sagt ner till Sundsvall!
Först ut på Birsta, köpte 2 par byxor och en munkjacka åt lillskroten =) Och en vanlig svart t-shirt åt mig själv, vantrivdes så enormt i den jag hade på mig så gud vet vad... Köpte även armband och örhängen till klänningen jag ska ha på dopet, så nu e hela min outfit klar... bara Johans kvar!
Senare mötte vi upp syrran & mamma på IKEA,  mamma köpte matstol och bestick åt lill-Troyye.... Sedan på coop där hon köpte en resesäng med madrass, kudde, täcke... kanon! Den sov han gott i senare på natten...eller ?=P

Sedan åkte vi hem till dom i Haga, åt en kebabrulle och myste på, jag försökte natta Troyye runt 9...duschade, Troyye vakna..natta... hudlotion...Troyye vakna... natta... ögonskugga,...Troyye vakna...natta... mascara...Troyye vakna...natta...haha, ja... så höll jag på tills jag tillslut blev klar för att gå ut och ta en alkoholfri drink ! Vi tog bilen ner på stadshuset, inte en själ va där..bara vi... när vi väl satte oss ner... i all stress för att ta oss ut ens... så blev man ju dödstrött...satt o gäspa mellan klunkarna... men drinken va god..med massa jordgubbar i =) Sen tog vi oss en till... då ringde mamma... då hade Troyye vaknat... så vi klunkade i oss drickat fort och tog bilen hem igen... =) På uppfarten stod mamma o lilltroyis i fönsret... åååå vi bara sprang in och kramade om han... lilla älsklingen våran! Så la jag han vid bröstet i 2 minuter så somna han om =)

Så, vi tittade på en halv film och sedan la vi oss i sängen.... Troyye vaknade igen efter 2 timmar o va hungrig..så jag lyfte över han till våran säng så fick han ligga där... men han sov oroligt heeela natten... som tur e så har jag en sån snäll mamma så hon tog Troyye imorse då han bestämde sig för att inte sova mer=)


Innan vi for hem idag hälsade vi på en sväng hos David & Anna..trevligt =) Och sedan stannade vi till hos Agneta & Lasse... också trevligt =) Men sedan åkte vi hem... och guuuud så skönt... Troyye somnade hur lätt som helst... och jag kommer också göra det...jag är sååå trött!


De va ändå skönt att få komma ut lite... bara vara jag & Johan en sväng... de va GULD värt... jag älskar han sååååå!


Nu ska jag krypa ner bredvid min älskade älskade Gullock =) HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

irreterande att du skriver "..." hela tiden. Ta bort de o ersätt med ett komma-tecken eller en punkt.

2009-06-15 @ 00:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback