Färdig...

Helgen va bra!

Åkte ner redan i torsdags till stan, åkte raka vägen till Ellas & Elli! Blev bjuden på kanon god mat och catchade upp lite, va ju ett tag sen vi sågs, mkt trevligt!
Sedan åkte vi hem till mamma o syrran...

Troy sov inge bra alls den natten... vaknade en gång i timmen ungefär... vid 6 klev vi upp. Gjorde oss iordning och for ner till huddik runt tio, skit skoj o träffa girlsen igen...fast alla va ju inte där! Åt god mat och pratade & surrade, och lite uppträdanden osv va de också... runt 2 gav jag o Troy upp, och åkte till Sundsvall igen.

Jag o mamma beställde mat från thai och mummsade i oss... vid tio for hon upp till Fränsta och hämtade syrran på styran. Jag somnade typ på en gång... Troy sov lite bättre denna natt. På lördagsmorgon vaknade vi av att de plingade på dörren...ingen av oss vågade öppna... eller..inte mamma o syrran iaf.. så jag fick kliva upp.. och där står Johan och Jim...vilken överaskning...Johan skulle ju komma med tåget vid elva... hihi. Ingen blev gladare än jag o Troy =)

Sedan begav vi oss ut till Birsta... handlade en gåstol till Troy... och lite annat småkraffs! Gåstolen va väl sådär tycker han! Han vill aldrig vara ensam i många minuter... Hur är det för er andra? Alltså jag måste i princip gå runt o bära på han hela tiden... vill aldrig vara själv... på morgonen brukar de gå bra lite längre men... att städa finns liksom inte på kartan... när jag läser andras bloggar om att städa blir jag avis... här ser det alltuid ut som ett bombnedslag.... för jag kan inte! Jo, när Johan e hemma då... men inte annars.

Nåväl. Senare på kvällen bjöd mamma på tacos..med alla dess tillbehör.. MUMMS! Vi såg på film o myste.
På söndagen åkte vi ut till birsta igen och handlade Eltons 1-års present... och därefter åkte vi hem till han, o Helené o Roger... blev bjuden på glass o kakor, mumms =) Och jag o Helené pratade om en utgång framöver...det ser vi framemot =D
Visst skulle det gå nu också, om Johan e hemma med Troy... men jag tycker det blir så bökigt att hålla på och pumpa ut o så... då kan jag lika gärna vara nykter några månader till =)

Efter besöket där svängde vi förbi MAX och sedan hem =)

Idag gick jag o Troy fram på byn... men han ville INTE ligga i vagnen... gallskrek och va övertrött...fick ta  upp han o bära han fram och halva vägen hem...så tillslut satt jag han i hårdliften...och sen somnade han på tio röda...tokungen! Fick dra ner han så han låg ner...hehe.
Köpte ett fotoalbum, så nu har jag klistrat in alla bilder från förlossningen/bb... blev alldeles tårögd... tiden bara springer iväg...
Sedan fick vi besök av Elin & Oliver, mkt trevligt... Jag gjorde ett tappert försök att koka kaffe...vilket resulterade i kaffe på väggen och hela spisen...är man dålig eller är man ?=)



Troy har vart gnällig hela kvällen/eftermiddagen... försökte med både gröt o välling..men icke! Bara bröstet... nu sover han... och Johan e på övning på brandkårn...
Måste lägga mig tidigt om man ska orka med morgondagen... troy sover inge bra och fick han bestämma skulle vi kliva upp halv 4....pjuuuhhh! Jag hoppas det vänder snart!

Har tappat bort laddarn till kameran..typiskt.. jag som hade massa bilder att lägga upp! Hoppas den dyker upp snart...


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback