Världens bästa kille!

Jag har världens bästa kille!

Imorse vaknade jag av att nån höll på att stöka i köket, vem om inte Johan hade kommit hem på lunch från jobbet och stod och gjorde frukost, gröt, sylt, rostisar och massa grönsaker & pålägg.... ÄR väl ändå jag som jag ska göra det när han kommer hem från jobbet =)
Har skurat toan idag, duschen hatar jag att rengöra, så de fick Gullock göra då han kom hem=) Men gud så skönt när det är klart... så himla rent & fräscht! Håller fortfarande på med tvätten... bara 2 maskiner kvar.


Idag då Johan kom hem från jobbet, hade han med sig 7, stora, röda rosor med ett kort till, där det stod en text på båda sidorna... som jag kommer bära med mig livet ut!=) Jag blev så rörd så jag började gråta!
Inte nog med det, så hade han köpt en pucko & en godispåse till mig, med en trisslott i påsen =D Jag har fått nån snille på pucko... måste va den godaste choklad drycken som finns!!!!
Och med grädden på moset, pricken över i´t, så hade han köpt ost, kex och vindruvor... som vi ska smaska på ikväll, ha en liten myskväll!!!
Han är bäst min Johan, jag älskar han löjligt mycket!!!!!!!!!!!!




Just nu sover han en halvtimme, då jag ska väcka han och vi ska ta en liten promenad... men bara en kort en=)


Jag har också bråkat med försäkringskassan idag, dom påstod att jag inte hade varit inskriven på arbetsförmedlingen under 10-13 januari 08, varför i helvete skulle jag avregistrera mig därifrån under 3 dagar? Dom påstod äve natt do mahde fått uppgifter ifrån csn, att jag hade börjat studera den 14 januari 08, vilket inte heller stämmer, då jag VISSTE att det va den 10 januari... så jag fick ringa till komvux i Sundsvall och begära ett intyg därifrån... att jag började den 10 januari...för jag hade ju RÄTT! Det är ALLTID krångel med försäkringskassan.... jag bokstavligen HATAR deras sjuka jävla system, att dom inte kan hålla rätt på nånting!


Nej, nu ska jag klä mig lite varmare och väcka hjärtat mitt!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emmis

det är ingen fara :) Med mig är det bra, förutom knät då. Livet rullar på! Ja jag läser ju din blogg och du verkar ha en hel del krämper! Du gör ett skit bra jobb! Tänk, snart tittar han ut till denna värld. De här 9 månaderna har gått så jäkla fort, kan då tänka mig vad du tycker! Jag skulle ha åkt hem i helgen, men det blir inte så utan jag skjuter på det.. men då när jag kommer hem ska jag komma upp o träffa er, och då är du inte bara therese.. utan mamma therese!!! =) Hur är det annars med dig? Klar med skolan? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback