Usch...

Usch för mitt hetsiga humör! Ibland undrar jag vad som händer där uppe när jag blir så ursinnig...


Ikväll skulle jag va go o snäll och fixa middagen... dukade på thailänskt vis, tända ljus och extra gott vatten... och skulle försöka mig på en gryta...vet ni vad? Det blev bara pannkaka av alltihopa, för det första va köttet så jävla segt och äckligt och sen blandningen va inte den bästa....det hela slutade med att vi kokade ett varsitt nudel-paket och åt med ketchup, så blev det med den middagen!
Hjärtat mitt låssades tycka om det, men de tror jag inte han gjorde =P


Förut ikväll så skulle jag gå på ica och köpa färdig blåbärspaj med vaniljsås... jag kommer halvvägs...och halkar handfallen ner i backen...jag blev så skärrad och rädd, så jag klev upp gick tillbaka med darrande läpp och höll minen, ändå tills jag kom in i lägenheten... där jag brast ut i gråt och grät... Stackars Johan blev livrädd... jag halkade och la mig på sidan, så magen fick sig ingen stöt... men ändå! Jag grät inte för att jag hade ont nånstans utan för att jag blev så himla rädd!!!! Nu tänker jag ALDRIG mer gå ut själv... jävla halka och jävla hala skor!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag bre smörgåsar åt hjärtat mitt som ligger och sover, han ska jobba natten inatt....=*(  Så han har ngt att äta inatt... min lilla älskade lillen... han är allt för mig! Jag är så himla lycklig, om bara nån visste... =)



Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mamma...

Hahahahahahahahahah, du är bra rolig du, jag skrattar så tårarna rinner. Inte för att du ramlade utan de övriga...

2009-01-08 @ 12:55:55
Postat av: Louse

Hello! Oj va hemskt att du ramlade, jag skulle känna exact som du och bli jätte rädd. Vilken barnmorska går ni till? Tycker du att hon är bra? kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback