Stora staden.

Ja, det blev lite shopping trots allt!
Strumpor, klänning, strumpbyxor, knästrumpbyxor... mkt strumpor=P Sedan hittade vi bilbarnstolen vi vill ha, först va vi på barnens hus, sedan åkte vi på babyproffsen i sista sekund bara för att... och där ahde dom satt ner just den bilbarnstolen i pris, men vilket flax=)
Efter babyproffsen åkte vi och hämtade bilen på bernes där dom hade kopplat ur airbagen fram... några tusenlappar fattigare... det tog säkert max en kvart att fixa det....*morr*!!!!!!!!!
Sedan bar det av till Haga, där vi åt mat och umgicks med min la familja... sedan brummade vi hem, eller till Svärmor och åt paj och vaniljsås, MUMMS! Sen åkte vi hem... hjärtat är på jobbet och jag är hemma alldeles själv.


Mkt som händer här i lilla Ånge... Det är verkligen två skilda världar...
Jag är så otroligt tacksam för det jag har idag, och det skulle jag inte ha utan mamma, pappa & syrran!!!!!!!!


Imorgon går jag in i v.36 ... hjälp? Det är inte alls lång tid kvar nu ... och det känns kan jag lova, såväl fysiskt som psykiskt! Jag drömmer om de lilla miraklet där inne VARJE natt, inatt drömde jag att jag ammade ex...=) Jag tänker på han konstant och drömmer mig bort... Hans rörelser är så himla starka att jag nästan tror han ska krypa ur naveln vissa stunder =D Tänk att man kan längta efter någon så himla mkt som man aldrig har träffat....

Igår kom Johan in till tvrummet och sa..."Jag hittade en sida på internet, där dom sålde babykläder och de fanns ett märke som hette "Hjorth", så jag tog och beställde en body därifrån..."  =) De va såå sött så jag nästan började gråta!
Det är sån himla känsla när Johan ligger och lyssnar och känner på magen och pratar med lillen där inne... det går inte att beskriva...=*)


-Johan, all min kärlek till dig, du är min livskamrat, mitt allt... du är för bra för att vara sann!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback