MVG!

Tro´t eller ej men idag, av ren impuls så gjorde jag provet på datakunskapen, och jag fick MVG... =D Snacka om glad jag blev, wiii =) Så nu slipper jag den där skiten nå mer !!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag bara en sak kvar att lämna in... en liten uppgift om åldrandet i olika länder, och jag hittar tamme tusan ingen info om det... har hittat nå litet men de räcker inte! Nån som vet vart jag ska leta???? Snälla säg de isåfall...

Jag är nog lite bättre än vad jag tror, matten klarade jag på mindre än 3 veckor.. och den trodde jag skulle ta en termin, knappt att jag skulle klara den över huvudtaget... och nu datan, som jag trodde att jag inte skulle hinna bli klar me innan lillen kommer... blev jag också klar med, på cirka 1,5 vecka... om ens det...1 vecka! Självförtroendet höjs en aning när man presterar bra !!! =)


Ikväll har jag varit hos Maja och hälsat på, åt pannkakor och surrade en massa skit, vi har ju en hel del att ta igen om man säger så =P År och dar sen vi umgicks... senare tog vi bilen ner på stallet och hälsade på pållen hennes... och sen hem igen!


Imorgon vette tusan vad jag ska hitta på medans hjärtat jobbar? På eftermiddagen ska vi ner på middag på forsön och titta på hockey iaf... nå mer har vi inte planerat.


Nej, nu ska jag kila... Hejråååå!


Älskade lilla mage! Vad vi längtar efter dig där inne!!!!!










Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback