Mvc

Ja, nu har lillen där inne verkligen borrat ner huvet och fixerat sig, nu känns det verkligen att det inte är långt kvar, gud så vi längtar!!!=) Hjärtat lyssnade vi också på och det slog på som det skulle, och huvudet hans fick både jag och Johan känna på genom magen när barnmorskan visade... hur häftigt som helst =D
Pratade lite om förlossning och så, smärtlindring osv... jag är öppen för allt, varför ligga och ha ont när man kan lindra det??? Sedan pratade vi lite om ammning och så också, jag måste erkänna att man är lite nervös, hur allt ska gå och så... men man kanske oroar sig i onödan!! (?) =)
Hur som heslt så är lillen sååå efterlängtad... nu går tiden så himla sakta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Efter det långa besöket där så åkte jag & Johan och åt den godaste afterWorken på mittis EVER...hahaha, jag va så sjukt hungrig så jag åt för 4 hästar!!! Efter det släppte han av mig hemma och han for med bandet sitt och flyttade in i nya replokalen, jag la mig hemma i soffan med täcke, kudde & godis=) Sedan hoppade jag in i duschen, där jag nu har ställt in en stol som jag kan sitta på=P Hur skönt som helst... efter nån minut kom hjärtat hem och hoppade in med mig=) Efter duschningen blev det cola och massa gotti till en VÄRDELÖS film...Och nu sitter jag här, skittrött och överlycklig över att Johan tog hand om tvättstugan, hihi!

Nej, nu ska jag ta & krypa ner under täcket och stänga mina blå/grå/grön/brun(?) en stund=) 
Bjuder på en magbild...v.36.


Puss o godnatt!



Kommentarer
Postat av: PAPPI

Ja längtar å

2009-01-16 @ 23:44:29
Postat av: Cilla

Men nu är det inte långt kvar ;)

2009-01-16 @ 23:53:41
Postat av: Elin

Vilken stor och fin mage du har... Visade Göran och då sa han att det är så där det ska se ut. Han tycker min är så liten hahaha.. Nu är det nära.. Lite nervös är man allt. Ha en bra dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback