Matlista.

Igår skjussade vi upp grabbarna grus till Vemdalen, riktigt fin stuga dom hade hyrt =) Man blev lite sugen själv faktiskt, har inte varit i fjällen på år & dar känns det som. Men jag kan ju trösta mig med att de va riktigt blåsigt väder och kallt, så de va skönt att brumma hemöver och lägga sig i en varm, go och stor säng istället =P

Idag har jag suttit på ångströms, i två timmar och nött lite... tänkte göra provet nästa vecka. Nu har jag suttit här hemma och skrivit matsedel för veckan, tänkte gå och handla sen så det är därför! Men tänkte vänta på att hjärtat kommer hem från jobbet & träningen först, mkt roligare att handla tillsammans!!!


Imorgon går jag in i v.37... ojojoj...riktigt nära nu =)


En tjockis bild från igår =)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja, nu är det nära :) Jag längtar tills man får se den lilla krabaten :) Kramar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback