Längesen!

Blir lite glest med bloggandet men jag ska försöka bättra mig!

Helgen har varit lugn, alldeles för lugn... vi har mest bara sovit & ätit tror jag?!

I fredags tog jag en fika med Neo & AK, som va alldeles för längesen, så himla trevligt, ska bli oftare framöver!=) Igår va jag till Ljunga en sväng och hälsade på, sen hem igen runt tolv för då fick jag finbesök av Lina & Elin, dom va här i flera timmar och drack kaffe och surrade en massa skit =) På kvällen kom Krille hit, vi 3 hryde film och käkade chips o lite annat gotti!
Idag har vi inte gjort många knop, vi va ut på en LÅNGSAM promenad, på ungefär 20min, haha... det går otroligt långsamt, dels för att jag börjar få så himla ont i höfterna men också för att skorna är snuskigt hal!
Nu sitter jag här ensam, hjärtat åkte precis på jobbet och ska jobba natten...

Imorgon ska vi gasa ner till Sundsvall igen, ska lämna in bilen för att koppla ur airbagen... och medans dom gör det ska vi strosa runt inne på birsta city =) Sen blire middagtime i Haga!

Nej, nu tänkte jag slänga upp lite bilder!


v.35



Sötaste Neo



Sötaste AK



AK & Neo



Två slöfockar!



Mitt lilla hjärtegull!




Kommentarer
Postat av: Beatrice

jaha va det du :) fattade inte vem det va först:)

vad fin du är med dig mage :)

2009-01-12 @ 15:50:30
Postat av: ak

Haha, nämen han har ju mat fulla ansiktet :D Stackarn!



Fiiin magen :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback