Impuls resa till stan!

Ja, och så blev det!
Vi brummade ner till stor stán då Johan kom hem från jobbet, så nu är vi några lappar fattigare! Jag sa att jag inte skulle handla nå mer kläder till lillen innan han kommer... men tro ni det är lätt när man går förbi allt sött??? NEJ!
Handlade för många bodys, pyamser, varav en stålmannen-pyamas (Johan är tokig i serie-hjältar), och en såndär söt sovpåse=) Och nån till med fötter, och nästan allt de där va på rea...så vi gjorde kap verkligen=) Sedan köpte jag mig en till amningsBH, 2 bedsett till vaggan och 1 till våran säng, en såndär söt handuk med öron på, typ som en morgonrock fast handuk, åsså en gos-filt... och lite annat smått & gott... vi hämtade även ut bilbarnstolen, så nu äre bara för herrn där inne att titta ut till oss =)
Blev några blommor till köket och en rosa duk... och jag har rosa gardiner... jätte tjejigt =)

Middag blev serverad i Haga hos min familj... mumms!


Nu har jag försökt att förstå mig på sänghimmeln till vaggan... jag får verkligen inte till det, jag fattar verkligen inte hur man trär på den? Hur jag än vänder och vrider på den så får jag f*n inte till det... MAMMA, hur gör jag?


Jag har sett ut som en invalid idag. Jag går annars snett med mina fötter, men nu har jag verkligen gått sönder skoran jag köpte för kanske 1 månad sen... och plus att jag vaggar fram som om jag vore kobent gånger 390582390582, för att jag har så jääävla ont i benet... Jag hoppas alla som har sett mig har sett magen, så dom förstår att det är därför...hehe! Jag hoppas man får nå sömn inatt...

Halsbränna har jag så jag tror halsen bränner sönder snart... känns som att jag har druckit 12 liter gaviscon...kommer tillbaka lika snabbt...




Hmm... "E", nu blir jag verkligen nyfiken på vem du är!!! =P Jag kan tusan inte komma på nån jag ogillar???


Nu blidde de sängen!


Kommentarer
Postat av: E

Haha! Vi får väl se :) Kommentera gärna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback